Livet

mitt liv . com | 2007-12-03 | 23:14:04 Kommentera här! » 2 st

Livet suger , och det vet alla ...

Även om man inte orkar med måste man ägna en liten tanke på de människor man har runt om sig,
de som bryr sig ... det kan finnas människor som blir ledsna o sörjer ... snällt att lägga en sån tyngden på
 människor ... eller inte . så tänker jag , ungefär iaf , och så sitter jag fortfarande här också :)


R.I.P hubbe 2003/09/11 - 2007/12/03 , min lilla kissekatt till brödrost :')
det suger att det inte gick göra mer ... vet att allt vi gjorde var att bråka
men kommer mega sakna det , ragge är inte lika rolig att bråka med :)


daniel



rest in peace , over and out .

Kommentarer
Skrivet av: Charming man!

Jul eller midsommar?

2007-12-03 @ 23:22:35
Länk: http://failures.blogg.se
Skrivet av: Miiqa

Jag hoppas att du snart kan se lite ljus i mörkret, sötnos! Puss

2007-12-04 @ 07:26:11
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!