Underbara helg ...

mitt liv . com | 2007-12-17 | 19:35:57 Kommentera här! » 1 st

Lätt den underbaraste helgen på länge ! ! !

Fredag; jobba i grums till fyra, klockan fem, på plats att
jobba extra på plaza till ca klockan två , jobbit men värt det :)
min snutteplutt var vaken o väntade, plus vi låg o mumsade lite, men
stackars honom, han skulle upp halv sju igen :P

lördag; sov till tolv (!!!) väääldigt vääldigt gott :D tänkte åka till stan
men blev inget, var så mycket folk överallt :P så åkte hem till mamma.
Daniel slutade fyra-fem, kom också förbi, så julpysslade vi och åt lite mat :)
jätte mysigt :) sen åkte vi hem, kollade lite film o delade på lite vin :)
daniel, sötast i sverige ! somnade :) så klart, ena stunden man tittade på honom
var han vaken seeen andra gången sov han, jätte gulligt, men såg ut att ligga lite krokigt :P

söndag; sov till tolv igen, gott som fn. Blev inget jobba på plaza heller, både bra o dåligt,
gott med pengar , men gott att vara ledig o träffa daniel lite :)
JAG vaknade iaf, gick till stan en sväng, hittade dock inga julklappar, plus det suger att
gå ensam på stan :) daniel orkade ju så klart inte komma till stan o vara sällskap :P
han frågade varför jag inte tog bilen , meeen vågar inte köra hans bil än :P hehe
efter en runda på stan var det på väg till svärföräldrarna o äta mat :) de hade tom köpt "min mat" (favoriten; örtbiffar också!) helt underbara :) somnade på soffan där en timme också :) riktigt skönt :)

Det suger att vara tillsammans och bara träffas typ en gång i veckan ... :(

saknar dig varje dag älskling :')


Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Härlig helg, gumman! Puss

2007-12-17 @ 21:46:33
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!