april

mitt liv . com | 2008-04-14 | 13:26:49 Kommentera här! » 4 st

Varit ledig i TVÅ veckor nu :P grymt länge o börjar bli sjuuukt rastlös :D
hoppas jobbet kommer igång den här veckan nu annars kommer jag börja krypa på
väggarna snart :)

iaf ....

helgen v14 var jag daniel o hans familj i trysil o åkte skidor
kanon mysigt!! riktigt duktig var jag också ;) faktiskt! tro det eller ej ..
daniel fyllde år på söndagen där också, grattis till honom :)

den här helgen blev det stan o filmkväll med mariiqa på fredag :)
sen vänta på att mitt fyllo skulle bli hämtad ... snabbast, eller...
lördag städa o stå i för daniel (som var bakfullast i sverige)
skulle ha kalas :) fick in köksbordet i köket igen också, så nu har vi ett kök igen! :D
söndag var bara slö o degig :)

OCH

bestämt nu att jag o daniel ska flytta ihop! :D
så småningom hittat större lägenhet också ;)
om jag får bestämma :P
ska blir såå mysigt o kul, ser verkligen fram emot det :)
kommer bli jättebra tror jag :)
blir nog inte förrän i maj heller men ändå :) bättre sent än aldrig :)

allt för min del nu för ett tag :)
ha det bäst! :D

Kommentarer
Skrivet av: Malle

Vill också flytta!

2008-04-14 @ 14:39:04
Länk: http://moline.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Wiie vad kul gumman, längtar tills jag får träffa dig och ge dig en bamsekram :D ..

2008-04-15 @ 22:23:58
Skrivet av: Miiqa

Vad roligt, gumman! Hoppas på en massa mysiga fikastunder med dig framöver då ;) Puss

2008-04-20 @ 21:49:07
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se
Skrivet av: grannen. ;)

ni får ju inte flytta från lägenheten. :D det är ju vi mot dom elaka, tråkiga grannarna. ;) hehe.

2008-06-24 @ 16:23:52
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!