Helgen ... börjar bli gammal!

mitt liv . com | 2008-04-20 | 22:31:36 Kommentera här! » 2 st

I fredags var jag hemma hos mamma o fick i mig lite mat samt hade mysigt,
daniel jobbade så kunde lika gärna ett besök hemma hos familjen :)

På kvällen blev det oväntat nog ;) party med virre som var hemma över
helgen :) arena . gammal man kände sig då!
meen måste dit ibland för att visa vilka som äger ;D
gammal eller inte, det var kul iaf och det var det som var poängen :D

MEN! kvällen började med att fröken VeraB hade glömt sitt id hemma,
så vi var tvugna att ta en liten extra tur till forshaga :D

På lördag skulle vi vara barnvakt :) "vi"
var väl mest jag som passade det lilla monstret :)
men blev iaf lite mys med bebisen älslingen brorsan o da bejb :)

Söndag, inte mkt blivit gjort .. men det är sak samma :)
Insett jag har världens underbaraste älskling
som jag inte för något i hela världen kommer släppa!
min och bara min :) för alltid o alltid<3

älskar dig :)

Kommentarer
Skrivet av: Patrik

Ni skulle varit i grums ju!!! :P

2008-04-21 @ 14:09:38
Skrivet av: Virrzan

Hahah inte lätt att komma ihåg allt juh ;) .. Men men trevligt var de även ifall man kände sig gammal ;)

2008-04-22 @ 16:42:41

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!