Mysdag med Virra!

mitt liv . com | 2008-08-15 | 12:14:37 Kommentera här! » 1 st

Sov hemma hos mamma tis-ons, var länge sen jag sov där nu faktiskt ... Har ingen tv på mitt rum längre så sov nere på soffan, plus jag tvingade simon sova där också för jag ville inte sova själv :P
(tuuuur att jag inte är bortskämd eller något hehe)

Blev väckt HALV ÅTTA av en liten Albin som tyckte det var jättekul att jag låg och sov på soffan, han kröp nere och myste lite, och sen var det dags att hoppa på mig lite också, sjäälvklart :P


Igår, torsdag, blev det hel o lång o mysig dag på stan med Vera :D
det var riktigt länge sen !! börja ca elva och var klara ca sju :D (Y) kanoners det :)
dessvärre var det bara jag som handlade! :D meen handlade en present till vera också, fast den får hon inte förrän hon fyller år :)
vi käkade fikade shoppade pratade skit diskuterade världen och hade det bara allmänt mega gott! :D
snart åker hon ner till trollhättan igen :'(


Idag jobbar jag 16-23 ... imorgon ska jag jobba på bröllop, hoppas vi komer därifrån i tid, för jag och vera ska UUUT!!
ta ett sista ryck innan hon åker igen ;)
blir nöjes, ja.

/Ha de bra, stor kram dess


Kommentarer
Skrivet av: caroline

jadu baybay vi får faktiskt försöka ta oss någon dag nu till veckan :D är det länge kvar till lön lr? för jag har nästan inte ens pengar till bussen, det suger att det är slutet av månaden, jag hatar det ;P

som sagt så slutar jag 3 varje dag...utom imorgon för då är jag ledig, men då ska jag hälsa på förskolan där jag hade min vfu...hur länge jobbar du imorgon? :) jag SAKNAR dig! <3 loooooove you, puss på min bästaste.

2008-08-17 @ 20:15:05
Länk: http://carrof.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!