Updat no1

mitt liv . com | 2008-08-05 | 23:36:27 Kommentera här! » 2 st

Nu är det så att det var länge sen jag skrev igen ... skriver ju bara om det hänt något speciellt, eller om jag inte har något bättre för mig :) och nu har jag inget för mig :)

Nästan tre veckor sen jag skrev, måste ju ha hänt något iaf ... hmm ...
(en bild säger mer än tusen ord)


jag o erik på tuben!
har åkte tube med erik, daniel var jätte orolig och trodde jag skulle slå halvt ihälj mig men så blev det inte :D fick lite ont i knäna som vanligt men inget värre än det iaf ! :D
har inte hunnit sola något på bilden, neeeej!



myspysdag med älsklingen <3
den 24/7 var det biodags, plus fontana di trevi och massa mys :)
jättemysigt, jättetrevligt och underbart! <3





älskar dig daniel, med hela mitt hjärta och lite till :)




festa är något utav mina bättre talanger som jag erhåller ;)
med rätt fotograf också så klart ;P





mysdag på stranden med daniel mamma albin simon o emma :)
helt supermysigt :)





släktträff hos pappa :) är en liten varm o skön hund jag har i mitt knä om ni undrar :)


Tror jag fick med det mesta nu UTAN att skriva något typ :P
är jag inte bra eller vad ;)

hehe

Ni får ha det så jättebra allihopa iallafall!
hörs vi snart igen :)
/stor kram desirée

Kommentarer
Skrivet av: Michaela

Jätte fina bilder gumman ! Bruna ögon klär dig =) Ska bli mys me bio i morgon ! Kram

2008-08-09 @ 20:53:46
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Skrivet av: Miiqa

Vad söt du är, gumman!

2008-09-12 @ 07:16:47
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!