blir en snuvig jul i år

mitt liv . com | 2008-12-22 | 12:16:34 Kommentera här! » 2 st

Det kommer bli en snuvig jul i år ! :D
både jag o mamma är helt genom förkylda :D men så är det! man får ju julklappar o god mat iallafall ;)







Blir inte att fira jul med daniel heller, pga att ha jobbar imorgon så ställer det till och förstör allting :( typiskt ... Lite blir det ju så klart, bara inte som planerat och det gör mig tokig att ingenting kan gå som planerat ... :)

Drygt och tråkigt nog måste jag ner på stan idag :( en julklapp som ska bytas, måste till apoteket, och optikern :) sen måste jag hem o fixa sista små grejer innan jul !! :) sen kan jag få vara sjuk i lugn o ro :)

Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

då är vi tre som är förkylda, vaknade idag med ont i halsen, onte i kroppen och huvudvärk ;) .. kom från ingenstans!! ... Puss<3

2008-12-22 @ 15:25:51
Länk: http://virrzan.blogg.se/
Skrivet av: emma

njae, har lite, lite kvar som jag måste ta nån dag för besiktningen är den 29e. hehe.

hon ska till london igen, och hennes chef betalar hyran. gött vettu!

nu blir det frukost. ;)

2008-12-23 @ 09:22:23
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!