gött att jobba!

mitt liv . com | 2008-12-20 | 00:50:37 Kommentera här! » 1 st

Var riktigt gött att jobba idag! :D längtat efter napoli!! :D hade ju inte jobbat där på ca tio dagar eller något sånt! :O så det var riktigt gött och jag var faktiskt riktigt snäll o trevlig!! :D (lite för ovanlighetensskull sådär;) )

Blev sen hem, men kände inte att jag behövde skynda hem direkt ... daniel var ju inte hemma och katterna klarar ju sig en liten stund hit eller dit utan mig iaf :) nu längtar jag bara till gubben kommer hem ! :)
Saknar honom .... :'(


Nu ska jag försöka sova ...
Hörs imorgon!!

Kommentarer
Skrivet av: caroline

hey bejb :D för o klistra in yputube grejjer trycker du där det står HTML (där man kan lägga in bilder o ändra stilen o sånt när man bloggar) så klistrar du in adressen till klippet så ska det komma upp :) fattar du fortfarande inte ska jag visa dig nån dag :) ledig nåt i mellandaarna? jag jobbar 25 o 27 men sen är jag förhoppningsvis ledig :D saaaaaaknar dig! hur går det mellan dig o daniel? love.

2008-12-20 @ 02:01:34
Länk: http://carrof.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!