grått o trist ...

mitt liv . com | 2008-12-17 | 12:18:52 Kommentera här! » 0 st


När vädret är så här tråigt så har man det mycket bättre under täcket i soffan med bra film o katter :) men funderar helt ärligt på om jag kanske måste släpa mig upp härifån nu .. fixa de absolut sista julklapparna!! :D inte mycket kvar ... men det lilla som är kvar är störande att det är kvar :D
plus jag måste fixa något nytt till jul, topp eller klänning typ kanske .. ? synd att michaela jobbar på karlstads dyraste affär :P

Allt krångel hur jul ska funka är ju tyyyyp fixat ... men vad ska man hitta på, på nyår då tro ?
andra stora problemet :) jul och nyår betyder mycket krångel o problem faktiskt, man ska hinna med allt o alla :)
stressigt och det funkar inte riktigt så men vi får det att funka varje år :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!