julen kryper allt närmre ...

mitt liv . com | 2008-12-09 | 22:13:12 Kommentera här! » 0 st

Julen kommer bara närmare o närmare och inga julklappar hittar jag :( super svårt i år ... hade jag haft mycket pengar hade det inte varit några problem men i år blir det lite "budget presenter" såå lite jobbiga gränser man måste hålla sig inom meeen dessan fixar biffen ;)

Sover himla himla dåligt nu för tiden, vet inte varit det kommer ifrån. ligger o vrider o vänder på mig o sover oroligt =/ känner mig aldrig utvilad, även om jag lägger mig i tid o sover tills morgonen därpå .. till och med daniel! som typ aldrig är hemma på kvällarna o nätterna har märkt av det när han väl varit hemma att jag sover oroligt, illa illa illa. han är ju itne riktigt mannen med kollen på läget ;) så är det ser ni ...

Nu får det bli en film och somna i tid, imorgon blir det jobba på napoli på kvällen också :) jämt bara för er som är intresserade ;D






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!