mycket att se fram emot :)

mitt liv . com | 2008-12-11 | 00:10:39 Kommentera här! » 1 st

Jobbat på napoli idag, mitt i veckan och för ovanlighetens skull kommer man aaaaldrig där ifrån i tid :P

får se hur det blir att sova i natt då ... kom på nu hur mycket saker jag längtar efter

promenad med michaela
träffa vera
pratstund med daniel
träffa familjen
jul o nyår
ut på festligheter med älsklingen
gå ner ngr kg
köpa hund
flytta
bebis
osv ...

kan lova att de tre sista sakerna tar ett tag till :D

Imorgon blir det stan en snabbis försöka hitta julklappar igen, sen blir det hem till mamma o skruvstad för att kolla på abbe när han ska gå lucia tåg ... hur nu det kommer gå :P hehe! ska försöka få ett bra kort på honom så jag kan visa imorgon :D

nu MÅSTE jag sova ... kan inte men måste :(

Snuttihej på er!!


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Idag jobbar jag igen... gör ett nytt försök att kika in vettja =) Å du.... som sagt, JÄTTE gärna film å promenad. Vad sägs om tisdag ?? kram

2008-12-11 @ 09:21:31
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!