en söndagkväll ledig!

mitt liv . com | 2008-12-28 | 20:25:18 Kommentera här! » 0 st

Jobbat klart för dagen, och sitter hemma en söndag kväll .. det är riktigt konstigt.
Vad gör sk "vanligt folk" hemma på söndagar ?
brukar ju till 99,99% jobba söndagskvällar men hemma idag! daniel jobbar dock .. men överlever, inge ovanligt att han jobbar när jag väl är hemma :)

Gulligaste på länge !! i lördags väckte daniel mig på morgoen !! :D var så gott o gulligt <3 <3 <3
måste vara två sen han gjorde det sist eller något!! oj så kär jag blev i honom ! :)
(anledningen till att han väl gjorde det var för att han sov heeela fredagen så han kom upp i tid på lördag) :P

Någon som smäller raketer o bomber på gatan och katterna fattar ingenting .. stackars älsklingar.
Superduper trött av någon anledning så blir soffan o kattmys nu! :)

PS!
Har fastnat för Jeff Dunham också, när han gör Peanut! antingen är jag lättroad eller så är det faktiskt bra på riktigt :D
duger bra för min del, ensamma hemma kvällar i mörkret :)
jeff dunham - spark of insanity


min lilla snuttis! som jag små saknar lite grann :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!