Förkyld o sliten ... not good

mitt liv . com | 2008-12-20 | 14:00:24 Kommentera här! » 1 st

Just nu sitter jag i soffan, fortfarande pyamas på, och tittar på family guy. Börjar inte förrän fyra men oooorkar inte göra något ... ska förbi björn o josefine och kolla katten innan jag börjar också iofs så något vettigt kommer jag ju göra :P
Hoppas det blir lika bra på jobbet idag som det var igår! :D


Tror jag är på väg in i en deprissionsperiod igen eller vad man ska säga, uuuuuuusch !
allt är bara bajs, jobbigt, krångligt och gör att man vill gråta. oorka, nej tack. underlättar inte att daniel typ aldrig är hemma heller, att man inte ser honom oftare rättare sagt.. hemma är han men vi går ju om varandra hela tiden...


också igår när jag äntligen lyckas somna, klart katterna välter ner lampan i sovrummet ... glas o spillror överallt! bara att hämta sopkvasten o dammsugaren, vet inte hur populärt det var ca två på kvällen heller :P men men ingen som klagat :P
men är så här också, ingen granne ovanför (om det inte hänt ngt som jag missat som vanligt, men det skulle itne flytta in ngn förrän januari om jag fattat rätt :P ) och under sovrummet är ju soprummet (jiiipppi! eller nej, =iskallt golv kan jag bara säga..)





Love is not a feeling, It's an ability ...

Kommentarer
Skrivet av: emma

ingen granne ovanför. ;) inte i januari heller. hehe. hon ska flytta in i mars nån gång. :O så dammsug på ni. ;)

2008-12-22 @ 14:28:35
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!