betyder så mycket ...!

mitt liv . com | 2008-02-04 | 18:45:02 Kommentera här! » 3 st

Veronica
saknar dig sååå mycket ...! :(
dansen är inte densamma utan dig ...
dansstudion eller ute på krogen :)
våra pratstunder om allt och ingenting ;)

Mariiqa
så glad jag träffade dig!
du vet mer och förstår mer
än de flesta närmaste omkring mig ...
du hjälpte mig när allt var på väg ner igen,
utan dig hade jag inte orkat!

Malin & Carro
saknar skolan bara för er! 
det är mycket illa ... :P
saknar alla våra dumheter :)
våra krig mot diverse länder :P

Daniel
min älskling :)
älskar dig så enormt mycket
att det inte går att beskriva.
Hoppas vi kan ordna uppsaker o ting,
så allt blir bra till hundra procent .
Vi har varit med om svåra och
jobbiga saker, men vi har iaf gjort
det tillsammans :)
du kommer alltid vara speciell ...

Simon
lätt vääärldens bästa bror !!!
går att prata om allting! :)
det är så det ska vara :)
kommer alltid finnas för dig!

Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Sötnos! Finns alltid gär för dig. MÅSTE ses någon dag snart, när det passar in med ditt jobbande och mitt pluggande. Saknar dig massvis! Puss

2008-02-04 @ 21:49:33
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se
Skrivet av: Virren

Saknar dig med min goding!!. .. Ses til helgen nu och då blire röj och äga på arena kan jag lova ;) .. Saknar dig så otroligt mycke med, ska bli så himla kul på rallyt :D .. Puss

2008-02-07 @ 23:57:23
Länk: http://virrzan.blogg.se
Skrivet av: carro

HAHA BOMBA RYSSLAAAAAAAAND ;D (eller ligg åtminstone med hennes kille om inget annat funkar)

2008-02-08 @ 22:56:11
Länk: http://carrof.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!