daniel

mitt liv . com | 2008-02-21 | 17:32:16 Kommentera här! » 0 st

Du är en speciell människa, du skapade min väg,
du har hittat mitt hjärta, du har hittat min själ.
Jag minns så väl den dagen, då du gjorde ditt val ,
jag blev lyckligast i världen o nu vandrar jag på rosenblad.
Aldrig har jag älskat någon så mycket som jag gör idag,
du får mig tänka positivt, och du gör mig knäsvag.
Jag kommer alltid älska dig, tills dagen jag slutar andas,

och du är allt för mig, så hoppas att du stannar.
Du och jag tillsammans, det måste ha skett ett under,
för utan dig är mitt liv inte värt några sekunder.
Kommer aldrig kunna tacka dig för saken som du gjorde,
du räddade mitt liv, vad gör en ängel här på jorden ?
Jag är glad att livet vände, att det blev som det blev,
för utan dig i mitt liv, så är jag inte hel.
Jag älskar dig Daniel och jag lovar det är sant,
för de bästa stunderna, är när du håller i min hand ...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!