v6

mitt liv . com | 2008-02-11 | 22:30:45 Kommentera här! » 1 st

måndag ...
ska ha en praktikelev hos mig i fem veckor :)
kul med någon mer svenne ;P hehe. måndag suger för övrigt ....

tisdag ...
bland de bästa dagarna på veckan!
tisdag = DANS = må bra = göra ngt man trivs med :)
fick dock ej träffa daniel som jag brukar :'(
han hade tp-kväll med ngr jobbarkompisar ...

onsdag ...
sög tror jag, föööör kommer inte ihåg ngt :P

torsdag ...
barnvakt åt albin! :D
tur att han är världens snällaste bebis annars hade det
aldrig funkat. Åkte till stan, jag o malin bestämde att vi nu
måste fixa present till carro! :D
drog på stan, fick gratis pizza också ;) OVANLIGT MED PIZZA! :P
det är krångligt med barnvagn o barn ... men sååå mysigt ..
väntar på att det ska bli min tur :)

fredag ...
jobbade. ensam hemma. duscha i 40 min :P
sen göra sig i ordning, packa och åka till stan.
Kom till daniel, vi åkte direkt, han till björn typ och
jag till tuncay :) blev massa dricka där :D inga fel ...
hamnade lite före vera ;P mycket trevlig kväll iaf :D
dans, dricka, norskar som bjöd på dricka etc :P
hemvägen var dock liiiite läskig ... en kille som aldirg vill släppa
och virre som bara ramlade iväg .. lite scary .
hem kom jag iaf :) till slut .

lördag ...
var vaknen en sväng mellan 9-10, kollade tv,
somnade om till ca 14 tiden :P åkte iväg till michaela
en sväng, fiiin lägenhet, ja! :) avis ... längtar till jag får en sån.
pratade en sväng, åkte handlade frukost. Frukost kl fyra
är inte riktigt likt mig, men var nog den godaste frukost jag ätit! :D
sen blev det dega :) hans syster ringde o ville jag skulle komma bort en sväng
så det gjorde man ju, sen på hemvägen köpte jag MOS ! :D
hem - mat - film - sova till pokernördar :) men det funkade det också :)
jag kan nog sova var som helst :)

söndag ...
började dagen med att försova mig EN TIMME !!
inte heller riktigt likt mig ... daniel har dååligt inflytande på
mig tror jag ... but shit happens! :P slänga sig iväg o hämta
virre och börja göra oss i ordning för RALLY ! ! ! :)

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1051172

Riktigt kul grej faktiskt, fick inte ngt för det direkt,
men kan ju tänka som så att det är inte alla som får
chansen ens! :D sug på den ni !
skulle velat haft jackan dock ... ;) stoooor och fluffig :D



"älskar dig,
älskar dig mer"


daniel är sörk, men jag kan inte hjälpa att jag älskar honom ändå :)

Kommentarer
Skrivet av: Virren

HEheeh har också haft en helt underbar helg, Så dålig samvete för att jah lämnade dig, men höll verkligen på att dö för jag behövde på toa!! .. Men vi får se till och röjja på nöjjes när jag kommer hem nästa gång!!.. PUSS

2008-02-12 @ 22:45:43
Länk: http://virrzan.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!