första helgen

mitt liv . com | 2008-07-07 | 20:59:03 Kommentera här! » 1 st

Första helgen utan daniel sen vi flyttade ihop .. visserligen sov jag hemma hos mamma då ist men ändå! Han var inte hemma ...

Han var i höljes, dit ville jag åka men fick inte förlja med för det var "grabb helg" .. ooooookej . Han är hemma nu iaf och allt är bra, det är skönt :)

idag har jag haft en riktigt super härlig dag ! till att börja med var jag ledig ;) gick upp vid åtta-nio, tittade lite på film, sen städade o städade i några timmar sen åkte jag ut till ikea och jag gick där och gottade mig ett tag (rätt olite folk det var både på ikea o bergvik, så hoppade över bergvik) hittade lite småplock på ikea sen åkte jag och handlade och så klart förbi napoli o sa hej till aysel :)

sen hem till älsklingen :)

Imorgon ska jag till optikern också! dels för synkoll och sen för att fixa färg till linserna :D vore ju lite kul med någon färg men daniel tycker redan jag har fina ögon *snuttigull* meeen jag vill ha, och jag gör som jag vill :)

We in the car, we ride slow
We doin' things that the girls don't do
The boys stare, we smile back
All my girls in the rainbow Cadillacs


Trevlig måndag o början på en sugig vecka! :)

Kommentarer
Skrivet av: emma

hihi. tack. :) va riktigt skönt att åka tu lite. :D vart vill ni åka då? :) lite skönare att åka på vintern kanske. :D

hehe. okej, va bra. :D hehe. men blir itne lika mycket fester här längre sen man fick pojkvän. hehe.

kram.

2008-07-12 @ 13:20:27
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!