kusten, tors-sön, ojojoj

mitt liv . com | 2008-07-20 | 22:43:20 Kommentera här! » 1 st

I torsdag åkte vi till kusten Jag, Daniel, Vera, Guse o PL :) resan var mega mega dryg, och daniel körde som en galning i alla svängar, precis som jag sa att han inte skulle göra eftersom jag troligtvis skulle bli åksjuk meeen jaja :) vi ko dit levande och hela allihopa iaf! :D

När vi kom fram så hade daniels mamma lagat mat :) mkt mkt uppskattat! men de stannade inte och åt med oss de ville komma hem i tid :) senare blev det fram med drickan och kvällen började :P hade jättemysigt och trevligt, men blev lite för mycket med lång resa och massa dricka så var lite halvseg kan man väl säga ;D

Fredagen skulle resten av folket komma :) men inte förrän på eftermiddan/kvällen :) så vi hade tid för lite annat, var bland annat ner till hamnen, ÄLSKAR havet! det är avslappnande, det luktar gott, allt! så det var gott :) sen kom resten av packet jossan björn benny elias erik och mågen kom i egen bil :)
Grillade hamburgare och hade det mysigt, återigen, tog det det lugnt med drickan var inte riiiktigt så sugen andra dagen, men lite grann gick ju ner iaf ;)

Sov länge och gott på lördagen iaf, menar, gick ju upp tidigt på fredagen och var uppe länge, blev väl inte sängen för runt fyra tiden tror jag, efter alla hoppat och dansat av sig det sista :) blev kvällsdopp för vissa också! inte för mig, gillar inte att bada riktigt ... Var nog inte varmt i vattnet meen har man några procent i sig så tänker man inte så långt ;)

Dryga med lördagen var att all frukost tog slut och ingen handlade ny så fanns ingen frukost kvar tills söndag ...
och så klart var jag seg upp så blev inte så mycket då heller ... som tur var fanns det kakor! :D

Folk gick ner och spelade fotboll meeen jag orkade, var trött, så drog på bikinin och tänkte steka lite mne så klart solen går i moln bara för att jag ska gå ut då !! oväntat, är jag inne eller inte tid att sola är det fint, är jag ledig och har all tid i världen så är det molnigt ... Hade det gott och fint hela dagen, grillade och åt god mat på kvällen :) och precis när typ alla hade ätit klart så började det spöregna! :D lilla paniken att få in alla grejer :D

Satt i uterummet istället och pratade och drack vidare, berättade den ena pinsamma historien efter den andra :) jätte roligt och jättetrevligt :) sen bestämde de flesta sig för att gå ut, vilket jag inte tyckte passade sig alls ... vi alla var ju där för att umgås och ha kul tillsammans, men räckte tydligen inte ... Själv hade jag druckit alldeles för mycket och halvsov på toa ett tag, spydde lite, och gick senare in i en vägg och fick en bula i huvue :) [vilket inte simon tror på] men så var det iaf! :) Runt tre tiden kom alla som hade varit hem igen tydligen ... vilket jag inte märkte förrän halv sex typ, när det var vääääldigt mycket ljud nerifrån, så var tvungen att masa mig ur sängen och gå ner och säga till dem ... Vad upptäcker jag då! jo, klart de dragit med två små äckliga hor luder hem !!! :@ varför ?! det gör man inte när man bor borta hos någon, då kunde de följt med ludren hem istället om det var så viktigt ... Sa till dem och gick upp och la mig igen, kände när jag la mig igen att jag kanske borde tagit med mig väskan upp jämt ifall liksom, jag kände ju inte dom eller visste vad de var för typer, men jag vet också att jag alltid oroar mig väldigt mycket, så det var nog bara det som vanligt ... Somnade om till slut ialllfall och sov jätte gott, hade ju älsklingen att krama på :) tur han snarkar också så att jag slapp att höra dem hela jävla tiden ... Morgonen därpå vaknar sent, men har inget dåligt samvete över det förutom bulan i skallen :P gick ner och sa godmorgon till folket och käe jag behövde lite frisk luft, kan vara skönt dagen efter ngr vinare och cider :P men hittar inte mina skor, kul tänkte jag, rappade bort dom på fyllan eller något då, drygt ... börjar leta lite hittar dem inte. Daniel frågar efter sin plånbok av någon anledning, -aah den ligger här i min väska. men det gjorde den inte för den låg tydligen uppe :) men ! däremot så var inte min plånbok i väskan ... och jag hade inte den på hela tiden vi varit där, vilket betyder den legat i min väska i fyra dagar, sen i torsdags alltså. men helt plötsligt bort plus mina skor! börjar se ett mönster ... Jag kan inte supit bort skorna, för jag hade på mig dem ända tills jag kom till sängen och plnboken hade varit orörd sen torsdag och vi hade haft två okända tjejer hemma .... hmm, undrar vem som tagit det!! två äckliga små luder!! jävla horor är ni!!
rätt tråkigt för er bara att jag har ert namn och nummer! skit samma att jag inte får tillbaka mina grejer men ni kommer att brinna i helvetet ... Natalie och emelie, finskor från sthlm, dööd från mig.
Spärrat allt viktigt och polisanmält er ... tycker synd om er som är så desperata faktiskt ... men man jävlas inte med mig bara så där utan att få igen ... you bitches will die, and you will burn in hell .

Förutom ludren som sabbade hela helgen så var allt underbart och perfekt :)
tack alla för helgen! hoppas ni har det bra allihopa!
//kram dess

Kommentarer
Skrivet av: malle

Haha vad argsint du kan vara ;) eller kanske inte :P måste ses snart! Saknar dig! <3

2008-07-21 @ 07:06:54

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!