7 mars 08

mitt liv . com | 2008-03-07 | 22:47:03 Kommentera här! » 2 st

senaste ...

Är snart på väg till karlstad iaf :) jobbfixat, sen kolla att det fungerar så är det nog bara att flytta :)
problemet är bara att jag inte vill bo ensam, tror jag :P kommer bli galen då :D

sen är det bara åtta dagar kvar till det blir 21års kalas :D
dess = 20
abbe = 1
wiiii grattis till oss ;P

JUST NU är livet ljust iaf och det känns såååååå gött! :D jag gillert ;)

5mars var det under veckan också, gick bra så det var skönt :)
gott att jag bara jobbade 10-14 då, så jag kunde vara hemma o inte gör ngt sen ...
badade ca två timmar, ett ställe man får vara ifred iaf :)
fast sen kom en spindel o skrämde mig ur badkaret uuuuusch!

en sak som ej går att släppa ... stör mig sjukt på just nu:
marie picasso
sofia källgren (så ska det låta ikväll, dööö!)
visst dom kan sjunga men gaaaaah!
älskar bara sig själva och bryr sig inte om ngt mer !!!
marie pcasso har väl ngn "ledsjukdom" eller ngt sånt (??), JÄTTE SYND om henne, INTE !!
finns folk som blr mördade torterade våldtagna misshandlade osv
varje dag, men det är ju jätte synd om marie !!! dra åt ...!! ngt håll där inte jag är, TACK!

TACK för idag :)
puss&kram min skumbananer där ute!
saknar "er" massvis ... ni vet vilka ni är så, ta åt er :)

Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Vill ha hit min Dess! Fika någon dag, kanske? Miss u, gumman!

2008-03-08 @ 10:20:14
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se
Skrivet av: *Mela*

hej gumman !
va skönt att det löser sig me jobb å allt !
vi får höras nån dag !
kram

2008-03-11 @ 19:59:36

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!