20 november

mitt liv . com | 2008-11-20 | 21:32:01 Kommentera här! » 2 st

Tog det lugnt och hade det riktigt gott imorse :) när man har få dagar ledigt uppskattar man det mer än om man är ledig ofta ... en lite grej jag nyligen upptäckt :P
Gick ner på stan för att kolla ut julklappar åt mig själv :P hittar maaaassssaaa grejer :) har dock ej börjat letat julklappar till andra hehe men det kommer :)

Började ny dans på raggan idag också, riktigt bra faktiskt :) ska bli kul att se fortsättningen ! :D
ngn sean paul ft lil john låt typ ...hmm ...

Imorgon blir det dubbelt upp och på lördag blir det bowling! :D





Kommentarer
Skrivet av: emma

jepp, linnea är det. :D tjej från deje men har bott i london ett bra tag nu. hehe. hur go och snäll som helst. :D

2008-11-20 @ 21:56:02
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Kul me ny dans ! Själv har jag ju knappt koreografi nog för promenader... lite skrämmande faktiskt ! Får se hur det går idag när jag ska upp på hästryggen inge,,, =) Å du, hörs vi inte innan får du sopa banan me dom på bowlingen i morgon :P KRAM

2008-11-21 @ 07:39:27

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!