fixat o klart!

mitt liv . com | 2008-11-27 | 19:15:12 Kommentera här! » 0 st

Nu är min lille snutt hemma igen och han verkar må lika bra som vanligt. enda var att han var så himla kelig när vi skulle hämta honom, han var så himla goo :D tror molly saknade honom en del också, hon var efter mig o daniel hela tiden :)

Nu är gardinerna fixade också! :) blev riktigt annorlunda o trevligt faktiskt! :)
de enda som är "juliga" är de i köket egentligen meeen det blir ju vad man gör det till också :) med lite ljusstakar o grejs upp så fixar det till sig :)

Snart är det dans! nästa sista gången :( raggan kommer jag sakna som faaaaaan, me like it a lot. jazzfunken funkar för variationens skull :) får ny lärare till nästa termin på jazzfunken också! som vanligt, har bytt lärare varje termin sen jag började där ! bara erica som jag haft i två terminer, men annars har det kommit o gått lärare ... enda lilla pluset med det är då variation, riktigt viktigt iofs .. :) annars kanske jag blir uttråkad.



Nu ska jag försöka byta om! :D HEJ HEJ!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!