Löööördag ! :D

mitt liv . com | 2008-11-15 | 17:13:20 Kommentera här! » 1 st

Blev ganska lugn o fin morgon iaf, förutom, fick gå upp (tiiidigt) imorse o knuffa ut katterna ur sovrummet ... men ngr timmar senare satt bägge två utanför o mjauade så fick gå ut till dom för att daniel inte ville släppa in dom i sovrummet!! :O schyyyysst ...
Mötte upp mamma mormor o abbe på ikea lite senare (efter det underbara o efterlängtade badet så klart!) blev bergvik för en fika, jag o albin sprang omrking lite här o var medans mormor o mamma kollade affärer :) funkar det med :)

Albin är ju min lilla pärla det! :D
number one <3
inte såå vacker bild dock ;P hehe men han har charmen ! :D

bulle på bergvik verkade ju gott iallafall :P

Tycker dock lördag kunde varit liiiiite bättre, hade tänkt att passa på att umgås med daniel men så klart inte ... men jag får ju skylla mig själv för jag är för snäll o aldrig säger nej typ :(  f a n ...

Nu blir det kläder på och sen bär det av till jobbet. seee ya later !

Kommentarer
Skrivet av: Mamsen

Sorry... ;-)

2008-11-15 @ 21:23:05

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!