two days left .. :)

mitt liv . com | 2008-11-15 | 01:30:07 Kommentera här! » 0 st

Började inte förrän tolv idag så det var sovmorgon till 100% idag, göööör gött det ;)
plus var en väldigt ovanligt lugn fredag så jobbade bara till två!!! :D :O michaela tittade in strax innan, hon skulle träffa ida, så slog mig ner där en sväng men sen bärde det av hemåt :)
få i sig lite mat och tupplur på soffan :)
och daniel den slöa faaan, gick upp runt tre, lägger sig o sover igen vid fyra och går inte upp förrän efter fem jämt innan han ska till jobbet ... jag förstår inte hur han orkar sova så mycket!
man orkar inte om man inte sover nog mycket men samtidigt så blir men ju helt seg o slö om man sover för mycket ... men jaja! han har varit singel för länge ... känns dock som en väääääldigt dålig ursäkt i dags
läget, men men :) bara min åsikt :P

Rullade på bra på napoli idag, var inte för mycket eller för lite  men  ngt som jag stör mig sjukt mycket på och tycker är så himla dålig stil av folk att göra, när det vet att man som idag stänger elva och ääändå drygar sig o har ett fullt glas öl kvar när kl är 22.59 !! när jag ca 35 min tidigare sagt sista beställning, så de kan få ngt sista att dricka men ändå att de förstår att det snart är stängningsdag!!! folk med noll i respekt typ ... idag var det ngr som frågade om jag kunde vänta om jag var tvungen att åka hem eller om jag hade bråttom hem eller liknande. men jag sa så klart nej, av två anledningar ...
1. jag har ingen nyckel så kan inte vara sist därifrån ...
2. då hade jag velat haft bra mycket i dricks (fick inte en kr ifrån dom för övrigt kan jag bara säga)

Lite av mina åsikter iallafall! :D

Imorgon ska jag ta väääääärldens härligaste bad, bara ligga o gotta mig och ha det härligt!
daniel kommer till 99.99% sova, så det enda som kommer störa mig är katterna men det gör inget :) antingen så sitter de på tvättmaskinen o tittar på eller på badkarskanten :) +molly brukar ramla i ibland :P hon är såå söt! :)

nu ska jag sluta skriva och sova!! som en gris ... inför imorgon ställs ingen väckarklocka så jag ska få sova huuuuur länge jag vill! :D :D

Ha de bra!! Kram till er alla som läser! :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!