utmanad !

mitt liv . com | 2008-11-24 | 00:11:17 Kommentera här! » 3 st

Har blivit utmanad av Michaela, och har tråkgit och inget bättre för mig just nu! :D



Ditt namn?  Desirée
Födelseår? 1988
Hur Lång är du?162 cm
Spelar du något instrument?
neej, har spelat blockflöjt, tvärflöjt o gitarr på skoltid dock :)
Dina första tankar när du vaknar? bara en snoos till ;)
Vart befinner du dig just nu? framför tvn med datorn i knäet.
Biter du på naglarna? njaaeej, bara ibland, i brist på annat typ :)
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? vita blåa röda typ .. vad hade ni sagt om jag inte haft ngr ! ;O hehe
Har du några husdjur? kattisar! :D molly & oliver
Är du singel? nope, fången i samboskapet ;)
Vem är snyggast? JAG ! :D
Vem vet mest om dig?  jag, givetvis. men annars .. vera, mamma o daniel.
Vad vill du ha just nu? vatten, och en himla stor godispåse med praliner!! :D
Ditt mål i livet? Att vara lycklig och må bra :) eller ngt liknande.
Rädd för? mycket faktiskt nu när jag tänker efter. för att bli blind eller helt ensam i världen (utan folk jag känner o älskar alltså)
Hur gammal är den äldsta person du kysst? göbben min ! ;D såå +7 år ..
McDonalds eller Burgerking? BK, där finns chilli cheese! (<-- samma som mela!) plus de har bäst kycklingburgare :)
Sjunger du? jaa, när ingen hör :) så typ bara i min bil med hög volym ;) brorsan vet tyvärr :P
Vad har du för skostorlek? 36-37-38 ? vet inte! :D
Vill du gifta dig? Jaaa, helst om jag får bestämma :) har redan sett min klänning ju ! :O :D
Kommer du överens med dina föräldrar? hehe, jaa det gör jag väl :) träfar dem inte så ofta så har itne tid att bråka med dem ;)
Din hårfärg? brunt rött mörkbrunt något sånt kanske ?
Skor du hade på dig idag? vita med rosa på .. vet ej märke, dc ? VET INTE!
Vad sover du i? trosor o linne! :D
Kläder du har på dig? myskläderpyamas typ
Favoritårstid? vilken som :) bara det äe en årstid och inte mitt emellan :)
Favoritmat och dryck? Pasta! :D vatten cola eller äppeljuice
Hur svarar du i telefonen hemma? "ja det är desirée", fast det blir med "jareressire" <--det fulare var snyggare! :D
Hur svarar du i mobilen? hello
Sov du ensam inatt? nope, fullbokat i sängen, daniel molly o oliver :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? snarkade o låg väldigt stilla o gott misstänker jag :)
Vad var det senaste någon sa till dig? kommer jag inte ihåg heller! hahah
Druckit idag? vatten, fanta
Vad är det för väder hos dig nu? mega kallt o mega mörkt
Godaste glassmaken? choklad! :D (ja, jag är ett godismonster)
Drömmer du mardrömmar? jaa ibland .. och ingen tröst får man heller för daniel går inte väcka! :D
Favoritklädsel? något avslappnat :)
Favorit godis? lösgodis :) som innehåller massa ORIGINAL praliner ..
Hur många kuddar sover du med? olika .. beror på hur o var o när jag somnar.
Längtar du mest efter just nu? sängen! :D och bra film, då blir det snark efter ngr minter .. ledig helg längtar jag efter också !!! tre hela dagar kanske ... shit vad rastlös jag skulle bli! :D
Vad luktar det nu om du sniffar lite? inget spec, men börjar bli snuvig ockå iofs .. :)
Saknar du någon just nu? Ja ...
Snus eller cigaretter? INGET !! uuuuuusch nej ..
Vill du ha barn? nähä ... tror ni, jaaa ! klart! :D längtar att se mamma när man berättar! hon kommer börja gråta! :D vet jag ;) <3
Längtar du till din nästa födelsedag? njae .. lite, inget spec förutom man får presenter .. :) abbe blir ju två iofs :)
Är du blyg? olika, ibland mycket, ibland inget alls :)
Tycker du att du har fin dialekt? HAHA neej!
Tycker du om fester? absolut :) blir alldeles för sällan dock :)
Har du använt någon hårprodukt idag? nope, men sitter säkert ngt kvar från igår! :D ursäkta mig då :P
Vad har du för planer till helgen? jobba för ovanlighetensskull :P sen kanske försöka hinna träffa folk .. :)
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? tycker de funkar bra som det är nu :)
En bra film? oooooh svårt! gillar för många!! iron man! batman the dark knight, family guy the movie osv :P
Vem får en kram? ALLIHOPA!!!
Vem får en puss? abbe givietvis :D pärlan
Sprit, cider, vin eller öl? sprit cider o vin tack :D all in one
Hund, råtta eller katt? Hund o katt ... daniel gillade inte mitt "råttförslag" så mycket :P
Tycker du om din pappa? Självklart ! mamma också!<3 :D



Kan tyvärr inte utmana michaela då ;) .. så det får bli:
vera, malin carro, emma, miiqa, jojjo .. och simon kanske !

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Ska vi ha en chilli cheese date nån dag då ? Trodde jag var den typ den enda som var närmast besatt av dessa... =) KRAAAM

2008-11-24 @ 08:09:55
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Skrivet av: emma

vilken emma? :S :O :P

2008-11-24 @ 10:09:15
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: virrzan

ååh snark :P.. men ska göra det bara för att vara en mupp,men får bli imorrn de;) .. Puss

2008-11-24 @ 23:06:16
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!