vill !!!!! ....

mitt liv . com | 2008-11-16 | 12:34:44 Kommentera här! » 0 st

Sitter på ikeas hemsida för att kolla om man kan hitta ngr julklappar där (älskar ikea!) men jag blir bara sugen att flytta! känns inte så roligt att göra om här, har inte riktigt den lusten. Men skulle vi flytta, då jääälar skulle det göras om! :D vet inte hur mycket hjälp jag skulle kunna räkna med att få från daniel men jag får väl fixa det mesta själv i sånna fall, kan väl inte vara så svårt ;D Kul iaf, längtar efter att flytta :)
veeet att jag typ har skrivit /pratat om det sen jag flyttade hit men det är ju inte jag som inte vill flytta ... är ju daniel OCH han vill ju inte flytta till längehet nästa gång utan han vill flytta till hus! :O vet inte riktigt om jag är redo för det, menar jag kommer ju typ precis från ett hus, eller hur man ska säga :P plus tycker det är mysigt med lägenhet faktiskt ... OCH eftersom daniel bara jobbar kväller o nätter, så kommer jag bli ensam i ett hus typ 90% av all tid OCH skaffar man hus blir det ju "olika rum för allt", typ ett datarum, ett tvrum, ett sovrum osv, ni fattar, och då kommer jag ju verkligen inte se honom eftersom han bor framför den där jävla datorn ... här är det ju bra i och med att datorn o tv är i samma rum liksom :) meeeen vi får väl se! :)

Det var det jag ville nu :) ska försöka väcka daniel nu, innebandy efter ett ngn gång .. Bra för han det! få lite motion och komma bort från datorn iaf en timme i veckan :)
Sen blir det jobb för oss båda .. jippi ..... :P



stämmer ju iallfall ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!