Booooorring ... !

mitt liv . com | 2008-10-24 | 12:34:01 Kommentera här! » 0 st

Sitter här och inte gör någonting ... Dåligt väder ute också så ingen direkt lust att ta en promenad heller ...
Katterna är extra vilda idag känns det som meeen de busar ju upp varandra rätt bra också, molly anföll precis min arm utan någon direkt anledning, myyyyyysig katt ;P

Börjar inteförrän fyra idag så tänkte försöka tvinga iväg daniel att vi ska stor handla innan det :) mycket roligare om vi gör det tillsammans .. inte just själva grejen att handla meen eftersom vi inte ses så ofta eller umgås så mycket får man ju ta vara på den lilla tid man får :) tycker jag iaf :)

Får roa mig med katterna tills daniel vaknar till liv :)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!