Brown eyed girl

mitt liv . com | 2008-10-07 | 22:26:12 Kommentera här! » 1 st

Har suttit o knappat lite på datorn, kollat igenom gamla bilder o så :)
dels kul att se gamla minnen
MEN
mestadels så saknar jag att ha bruna ögon faktiskt!! var ju mycket finare så  (?) tycker jag iaf :)
men linserna sög ... kunde ju inte ha dem i länge alls, det var lite tråkigt ... för annars hade jag haft det igen! meen var lite för jobbigt, such a shame ... :) jaja får vara glad jag har några linser överhuvudtaget så jag kan se något av omvärlden iaf :)
TACK gode "gud" för linser !!

faktiskt bara det jag hade på hjärtat :)

(ps skäms !! tror jag går i en mellan grupp på dansen, och där klarar vissa inte ens grundsteg !!! :@
herregud ... !!)




Bara tre dagar sen är det helg och då är jag ledig !!!

Kommentarer
Skrivet av: Veronica

Hahhaa det är som det brukar med våra grupper ;) .. kan inget dom små krypen ;). . . Tycker du är fin när du har dina blå :D

2008-10-08 @ 09:40:28
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!