matchande :)

mitt liv . com | 2008-10-10 | 18:58:35 Kommentera här! » 1 st

Igår var jag ledig, hade en mysig morgon med frukost framför tvn och massa mys med kattisarna :) när de är slöa o trött är det jätte jätte mysiga meen annars är de bara mega busig o anfaller allt i sin väg :D
Poängen med gårdagen var som jag är riktigt nöjd över är att jag lyckades hitta matchande underkläder !! :D
kände att jag var värd det och kunde unna mig det ! :) superkul ! tycker jag, för det är något som inte sker ofta, hittar aldrig bh i min storlek but finally !!! :D sen var dansträning på kvällen, ragga är alltid lika kul ÄVEN om det är massa små flickor med massa smink o ingen hjärna ... :)

Idag har jag jobbat en sväng :) gillar att vara på jobbet, faktiskt :)
jobbar på napoli för övrigt ;)

Hade vääärldens mysigaste o sötaste dröm i natt också ! :D drömde jag hade åttlingar ! :D fast egentligen var det bara fem, men poängen var att det var många :) jättesöta var allihopa, så klart :) och jag o mamma klämde ner alla i badkaret o badade dem! :D av någon anledning var det mamma som var med också och inte någon kille, typ daniel ... Han satt väl framför datorn som vanligt så man missade honom ... :) finns risk för det iallafall . . . . . *SUCK!*

Han sitter faktiskt alldeles sjukt för mycket framför datorn, och så kommer hem på ursäkter för att sitta framför den hela tiden också .... tänkt om man själv kunde få den uppvaktningen ! :O
han sitter så mycket framför datorn och det känns som om han fortfarande lever som om han vore singel ... just den känslan känns väl sisådär ... "/


Kollar på "knocked up / på smällen", gillar den, inte den bästa som finns, men den funkar definitivt, iaf för mig :)
Trevligt helg allihopa ! :)

Kommentarer
Skrivet av: Veronica

Gumman , om du vill prata om det så finn jag här för dig :) ... Kul att ni följer med hem till mig imorrn iaf :D

2008-10-10 @ 19:28:18
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!