ont i ryggen ...

mitt liv . com | 2008-10-29 | 14:10:09 Kommentera här! » 1 st

...så in i h-e ... innnge drygt .

Igår sov simon över iallafall! :D gott att slippa sova själv för omväxligensskull :) daniel jobbar ju alllltid kvällar o nätter så jag blir ju alltid själv, gott att han sov över :D


mina kära bröder, Albin o Simon :)


Idag är jag ledig och ska hem till mamma och hjälpa simon passa albin, han vågar inte passa honom själv :P TÖNT! ;P
Katterna välte ett glas som gick i en miljard bitar förut ockå, tog fram dammsugaren, men lyckades ändå missa en bit som jag så klart lyckades trampa på :( och även om det bara var en pytte lite bit så gör det mega ont !! tycker jag iaf ;P

Såg på tvn att "sanningens ögonblick" snart börjar igen, kommer inte ihåg när, men iaf. det är sååå förnedrande tycker jag (eller vilket ord man ska använda) man mår ju dåligt åt de som är med!! dumma jäla människor som utsätter sig och andra för det ... men vad vet jag. Jag kan säga att jag skulle aldrig ställa upp på det och daniel skulle aldrig få ställa upp på det .. skulle börja grina innan frågorna kommit säkert ... vill inte veta o höra allt om honom, vet så det räcker. vet jag mer skulle jag bara bli arg och inte gilla honom längre tror jag ........... har mina "frågor" själv, och dom vill jag inte ha svar på!!!!

nu blir det dusch, fryser så ....
HEJSVEJS på er!

Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Hoppas det går bra med dig gumman, med rygg och fötter och allt :D



Pussar!

2008-10-29 @ 14:23:57
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!