rättelse !

mitt liv . com | 2008-10-20 | 22:04:01 Kommentera här! » 0 st

Har ju min mamma som läser min blogg OCH hon upptäckte ett fel på sista inlägget ! :O
hade tråkigt, svarade på massa frågor, frågan som kom var:

"36. Känner du någon med samma födelsedag som din?"



Jag svarade nej, meeeeeeen jag glömde ju albin! :D så rättelse där . . . ska vara:

"36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

jepp! min lillebror Albin!! :D"

Nu sitter jag iallafall hemma hos mamma och vänar på Abbe ska vakna samt PANGKAKOR !!! :D
äter ju aldrig det längre pga
1. jag lagar inte mat, det gör daniel
2. daniel gillar inte pangkakor

Blir kvar här heeela dagen :D bättre att vara hemma i skogen hos mamma, finns ju inget att göra i karlstad ... Visst har mina katter, meeen klarar mig utan dom ngr timmar iaf :) +dom har varandra så dom klarar sig ju också :)
daniel sover eller jobbar typ bara ju så det är det inte heller ngt social umgänge att räkna med direkt (eller datorn)
Mormor och morfar kommer sen också! :D ska vi tre sitta barnvakt åt albin ;D

Fick precis däng av simon också så känner mig helt mörbultad! :D han är liiiiiiite starkare och gör liiiite mycket mer motstånd än daniel :) hehe

HEJDÅ !


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!