Livet är inte alltid kul ...

mitt liv . com | 2008-10-16 | 12:02:07 Kommentera här! » 3 st

Vet att jag inte har skrivit på ett tag, men bryr mig inte riktigt heller, skriver för min egen skull och inte för andras SRY! Lämna klagomål om det skulle vara på annat vis ;)

Iallafall .. Har varit mycket på sistone, och mestadels dåligt, känns som om det oftare dåligt än bra nu för tiden, and it sucks !! men tyvärr styr jag inte universum så jag kan inte gör något åt det ...

Fredagen var lugn, jobbade på lunchen och fick sedan en lugn hemma fredag kväll sweeeeet ! daniel tillbringade dock oväntat nog mcyket tid framför datorn, till ca 7 minuter innan jossan & björn tittade bort, vi skulle kolla på idol, inte för att jag o daniel har någon som helst koll det men bara för sällskapligheten :) hade de inte kommit hade det garanterat blivit datorn för daniel resten av kvällen ..... böjar tyvärr kunna läsa av honom rätt bra.

På lördag skulle daniel o lite killar iväg och prova på speedway :) daniel var liiiite rädd o nerväs tror jag ;D fort gick det inte, men han gjorde det ju iallafall, tummen upp för det :) Synd att vi inte tänkte på att säga till simon (brorsan) för han hade ägt allihopa ! :D mamma och albin kom och hälsade på en sväng också, skulle kolla på daniel, albin tyckte dock att en gammal traktor som stod bredvid var mycket intressantare :) mamma o albin åkte hem och sen tittade pappa förbi :) jag hade sagt; köpte lite kakor o saft är du snäll. För vi hade inget hemma, klart han köper tre sorters kakor och två liter saft :D Sen kunde man för börja göra sig i ordning ! skulle vara hos Veronica klockan sex på kräftskiva. nej, jag äter inte kräftor, men jag är inte alltid ute efter mat heller ;P det var verkligen jättetrevligt o kul! tack så mycket vera! skönt att träffa folk, göra något o ha lite kul för omväxlingensskull! :D senare på kvällen bärde det av till lamberget för lite dricka o chips, för sedan glida vidare till nöjes :) därefter behöver man inte kommentera något, redan fått det "avklarat" med hjälp av  Vera så vill inte prata om det mer här o nu.

Söndagen var man så där pigg, men det var värt det, inte ute så ofta sååå när det blir, blir det ordentligt :) är inte som min pojkvänsambodaniel .. ute var o varannan helg "/ hans jäla bmb o tjejer!! gaah :@
Klockan ett skulle daniel spela innebandy med posten, klart han går upp 5-10 minuter innan matchen börjar, typiskt! behövde vi inte umgås något då heller ... "kollade" på matchen, hem käkade, iväg o jobbade punkt slut.

Det var helgen ... funkade men har haft bättre helger.

I måndags åkte jag hem en sväng till min lilla mamma o hälsade på, första man ser när man kommer hem är en Albin som bara står o skrattar i hallen :D han var så glad!! vi badade / duschade sen också, då satt han också bara o skrattade o smajlade hela tiden! :D han är så underbar! han förgyller verkligen livet! <3


underbaraste lilla albin ! <3



Tack Veronica för helgen !!! gud vet hur galen jag hade blivit om jag inte fått pratat ur mig <3
Malin, bara du ringer när du vill, oavsett vad du vill, även om du bara vill säga prutt. <3



Nu blir det försöka tvinga i sig frukost, inget sug efter det och det är ändå min favorit måltid!! :O
jaja, ha en trevlig torsdag allihopa!!

Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Kommer alltid finnas för dig <3



Vi får försöka hitta på mer saker ihop under helgerna när jag är hemma, vill också komma ut och träffa folk :D ..



Pussss

2008-10-16 @ 16:21:24
Länk: http://virrzan.blogg.se/
Skrivet av: emma

ååååååh, tack så mycket! nu ska jag ladda hem en massa bra filmer. eller dom får va dåliga också eftersom joshan är med. ;) hehe.

njae, nu är det trögt. kompisar har en massa grejer hemma som jag måste få bort. men det är lättare sagt än gjort.

men har lägenheten till 1a januari så jätte bråttom är det ju inte än. :)

vilka mer är det som flyttar? :O



och om jag ser daniel på bmb nån gång så kan jag smyga på honom åt dig. ;) hehe. jag är inte där alls ofta men nån gång till lär det bli. :)



kram.

2008-10-16 @ 18:01:48
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Malle

Tack! Och tack för att du var där igår! Saknar dig! <3<3<3

2008-10-31 @ 10:53:41

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!