wtf ?!

mitt liv . com | 2008-10-08 | 14:04:16 Kommentera här! » 1 st

Snart blir det att åka till jobbet :) ska blir liiite gott faktiskt :)

  • Få göra något vettigt av dagen.
  • Göra något som uppskattas av andra.
  • Vara social.

Sur jag blir då! daniel ringer strax efter tolv och säger han är på väg hem, kul tänkte jag hinner vi umgås lite innan jag måste iväg att jobba :) slänger mig i duschen lite snabbt bla bla bla. Han sitter, oväntat nog, framför datorn när jag är klar. jaja tänkte jag, han kan väl sitta där en sväng så kan jag få på mig lite kläder, så kan vi laga mat o mysa och sen måste jag dra till jobbet men! då hör jag han säger (han pratar alltid med kompis via datorn när han spelar) att han måste sluta spela för han ska tillbaka till jobbet ?!?! KUL att han spenderade den lilla tiden framför datorn ist för med mig! han skyller på att jag gjorde mig i ordning  o hållde på :@ men det gjorde jag ju för jag trodde han skulle vara hemma resten av dagen !! jävla skit ... trött o ledsen jag blir ... ofta det blir dator ist för dess också :( kul att största konkurensen är en dator ... *suck*

KOMMUNIKATION !!!

Katterna kanske bara är en ursäkt för att få spela mer då kanske ? kanke bara gick med på det för att jag skulle ha något att göra ? gaaaah!!


jaja, nu blir det kläder, jobb, och ha kul istället :)
bye bye! :)


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

vad jobbar du med??? :)

2008-10-08 @ 22:56:05

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!