cuties!

mitt liv . com | 2008-09-27 | 00:36:11 Kommentera här! » 1 st

tydligen lite olika regler när det gäller förhållande ... men okeeeeeeeeeeej ...
tydligen så går det bra att göra vissa saker, som inte går för en annan, spec när flickvännen inte är hemma! ingen fattar, jag vet men stör mig bara ...!
orkar inte skriva ngt mer... trött, har jobbat ... blir soffa, LITE godis, vatten och SOUTH PARK !

imorgon blir det kalas för Vera och utgång .. Simon o emma kommer hit och ska hålla kattisarna sällskap :)

har världens bästa katter!! de är redan rumsrena, jättesociala, gulliga, snälla och ûber keliga :)




oliver




molly




suddigt, men det är mina små bäbisar :)

Kommentarer
Skrivet av: Veronica

Wiie dom är så söta =) , jag förstår dig gumman och finns här för dig!! .. har btw börjat blogga nu igen så har uppdaterat mig :D .. Puss

2008-10-06 @ 18:59:12
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!