Wiii vad glad jag är!

mitt liv . com | 2008-09-16 | 22:44:54 Kommentera här! » 2 st

Im a brave mother fucker ! :D hehe ;P
Wiiiii idag blev det tatuering :D på handleden :)
daniel gillade den till och med !!! :) så länge han inte hade hatat mig eller tyckt mindre om mig pga av den så bryr jag mig inte vad han tycker om den :P såå jätte sweet att han gillar den ! :D gör att det känns ännu bättre :D





Pussbild från impuls fredagen i gbg ;) jag gillar den så vara bara tvungen att dela med mig av den :)

blir liiiite mosad dock ;)
älskar min lilla snuttis ;) <3

Bara det jag hade på hjärtat! nu återstår bara väntan på daniel ska spela klart så blir det sängen, bra film och mys!

Imorgon ska vi hem till mamma, på eftermiddan iaf :) får se vad hon säger när hon ser tatueringen :) OM hon ser den, ska inte säga ngt och se om hon upptäcker den ... daniel gjorde ju inte det iaf ;P hehe

Natti på er så länge :)

Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

UTMANAD! Jag har utmanat dig, kolla i min blogg för mer info. Puss på dig, gumman!

2008-09-20 @ 10:54:07
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa

Och din tatuering är skitsnygg!

2008-09-20 @ 10:54:27
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!