äntligen var helgen över ! :D

mitt liv . com | 2009-04-05 | 19:58:20 Kommentera här! » 1 st

äntligen! så kommer lite lugn o ro :)

ledig ändå tills tisdag eftermiddag nu :D :D imorgon ska jag hem till mamma iaf punkt slut.
inte träffat albin på två veckor snart :'( alldeles för länge !

Både fredag o lördag denn helg var det mycket att göra ... Så idag var det riktigt härlig söndag, det kom folk o det gick folk osv, ingen stress bara gött ! :)

Igår kom vera till napoli också och skulle sitta ner för jag hade skrivit till henne att det var lugnt så vi skulle kunna sitta o prata, men icke sa nicke. klart folk är så bra att dom går ut o äter ca tio-halv elva på kvällen ... inte så snällt när vi faktiskt stänger elva. men jag är också för snäll som inte säger nej ... 45 min efter stängning kom vi äntligen därifrån, hem fixa o trixa lite, och lite skit snack så klart ;) för att sedan dra iväg till nöjes där vi hann att spana in lite folk o dra en dans, sen var det dags för vero att hämta sina föräldrar :) Skulle ha träffats när hon kom tillbaka för att käka lite men så blev det inte :( tillbringade timmen därefter att stå utanför bmb, frysandes, och vänta på sörkdaniel ..

Ätit riktigt dåligt några dagar !!!
inte bra: man måste äta
"bra": syns ingen skilland :P

Nu ska inte jag sitta här längre, dags att göra något vettigt :)
byebye !



fuuuuuuling <3


Kommentarer
Skrivet av: Lina

Meeen ditt lilla pucko!! Tihi jaaa det var jag!!! Tänkte på dej då och hoppades på att jag skulle se dej!! Nästa gång - GÅ FRAM!!! ;op Jag har ju inga pengar på mob så ja kunde ju inte messa o fråga va du hade för dej... suck hade varit kul o ses!!! Ja den rosa är mkt finare men samma här, hört att knapparna lossnar o skit?? Allt bra annars? Kyss <3

2009-04-05 @ 21:06:15
Länk: http://liinasliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!