blir inte mycket skriva !

mitt liv . com | 2009-04-21 | 13:09:05 Kommentera här! » 1 st

Har inte så mycket vettigt att skriva förutom att helgen var det bästa på hur länge sen helst !!!!!
<3

kommer jag leva på länge !

Väntar dock fortfarande på bilder från helgen från emma o Lina ;D
I must have them all ! ;)


Är super trött av någon mystisk anledning, man skulle ta första gissningen på att
jag jobbat för mycket men jag tror mer det är för jag jobbat för lite :)
och att jag tänker för mycket ? :) kanske ....
vet inte vad jag tänker på men tänker för mycket vet jag att jag gör! :D

Nu ska jag gå o vara elak mot daniel för han vägrar gå upp ur
sängen, så då blir det hårdhandskar! :D :D
me like a lot !

love n' kisses



Kommentarer
Skrivet av: Lina

Ja men vill du att jag ska lägga ut bilderna så visst! Hehe ;op du får väl se till att gå in på msn då så kan jag skicka! Eller vill du att jag ska maila?? Kyss <3

2009-04-21 @ 15:22:52
Länk: http://liinasliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!