no mobil, no life

mitt liv . com | 2009-04-17 | 23:39:38 Kommentera här! » 2 st

Min mobil är paj har lånat en förtillfället. Vilket också betyder att jag inte har några nummer :(
så  glöm inte skriva vem du är efter smset ;D

Hoppas hoppas hoppas dom kan fixa min gamla
och
hoppas hoppas hoppas alla nummer är kvar!
annars ganska så surt ...

Har också upptäckt att faktiskt hela min vardag o mitt liv kretsar kring en mobil ?!?!
illa men sant !

Måste berätta historien också ...
jag hade jobbat och kommit hem och direkt varit duktig och
dragit igång med att plocka, diska, dammsuga, skura o tvätta :)
hade sedan lagt mobil på laddning på, faktiskt ärligt talat
ett underligt ställe, men iaf! och typiskt nog stod skurhinken precis där!
och medan jag o daniel köörde wrestling o sovrummet
så kom klump katten oliver och rev ner den i skurhinken!
plus alla schampo flaskor i badrummet upptäckte jag sen!!!
ROLIG !
schampoflaskorna var väl en sak, men undrade hur länge
min stackars tele låg där i äckelvattnet ?! :(

Borde kanske lära mig någon att man inte ska lägga vissa
saker på vissa ställen, men icke sa nicke! :D ...


Nu vet ni det iaf !!
TREVLIG HELG !


Kommentarer
Skrivet av: Peter

Tror tyvärr inte att dina nummer är kvar när du får tillbaka mobilen så ett hett tips är att ALLTID kopiera alla nummer till sim-kortet för då har du dom med dig till vilken telefon somhelst :)

2009-04-18 @ 05:30:08
Skrivet av: Emma

Ååååh, nej. :( Har blivit av med några mobiler och det är det värsta som finns ju. :(

2009-04-18 @ 09:57:17
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!