a good day today

mitt liv . com | 2009-08-14 | 23:57:19 Kommentera här! » 0 st

Idag har det faktiskt varit en toppen dag ! :)
Kom upp i tid men somnade om lite senare *gött*

har städat, varit till grums o träffat pappa simon o moa, samt spelat minigolf ..jag kom sist så klart! ;(
Sen blev det stress till jobbet, var en kanon bra dag på jobbet idag :) fick jobba med kattis och så hade vi bara massa goa härliga gäster idag! :D me like a lot. Och, efter att inte ha hunnit jobba så länge hör jag ngt bebisljud, vänder mig om och ser ALBIN (+ mamma o olle så klart) :) underbar överraskning!! <3
min kanona dag det! :D



för övrigt är jag fortfarande förkyld :(


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!