de e göör gött

mitt liv . com | 2009-08-29 | 21:59:44 Kommentera här! » 2 st

För att börja med så kan jag bara säga att vi skippar huset vi tittade på,
skulle bli lite mycket pengar ... så vi ska leta vidare, var ju ändå bara första huset vi tittade på :)

I torsdags blev bio iaf, G.I joe. Den var sämre än vad jag förväntat mig och
bättre än vad daniel förväntat sig, sååå helt okej med andra ord :)



I fredags gick både jag och daniel upp kl 9 !!!!! hur otroligt det än låter
så är det faktiskt sant ... degade lite sen storhandling! :D
På eftermiddan blev det badhuset med albin och mamma och
sen myskväll :) daniel hade poker så då är jag hellre hos mamma och myser :) ♥



Idag, lördag, vaknade jag av att molly är i hela ansiktet på mig o håller på ...
skitjobbig!
slutar med snorig och massa kliande i ögonen ... ingen sovmorgon där heller!!
gick upp, hade känslan att daniel skulle sova länge så ringde till mamma!! ♥ (som vanligt!)
( me love my mama ♥ )
visste att dom skulle till lillerud så hakade på!! :D
riktigt mysiga dagar har jag haft iaf! :)
och ikväll har vi varit hos svärföräldrarna o käkat och ska vi ha ncis kväll!
har fått daniel att älska det med ;P

// desirée


Kommentarer
Skrivet av: Virre

Vilken söt bild på dig och albin =)

Och jag tror de var bra att ni inte köpte de huset, åk runt kolla er för vad det är ni vill ha =) .. Ni kommer hitta ett hus som blir perfekt då :D ....

2009-08-30 @ 20:54:04
Länk: http://virrzan.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Myspys ju :D Visste inte att ni letade hus, vad seriöst! Kram gumman!

2009-09-02 @ 11:07:28
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!