min underbara helg !

mitt liv . com | 2009-08-02 | 21:04:28 Kommentera här! » 2 st

mys med bröderna har det varit i helgen !! <3
i fredags, eller rättare sagt lördags morse halv fyra ringde det på dörren, vi ignorerade för vi trodde det var fjortisarna där uppe. men sen ringde det igen så daniel fick gå upp o kolla läget. vem står inte där om simon !?! :D inte helt nykter dock men ändå ;P trevlig överraskning! :D
sen bestämde vi att han skulle sova här på lördag också eftersom albin också ändå skulle sova här lör-sön :) super mysig helg har det varit!!<3  idag skjutsade jag hem abbe och nu ikväll när jag skulle åka hem vägrade han släppa taget, han höll i mig så hårt så det fanns inte, nästan som en liten apa :)
orkar inte skriva mer för har varit full fart sen kl 7 imorse ...


 
glass i stora lass  och  chips ! (och mamma mu)


 
simon o daniel myste i soffan ;)


höres !


Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Åh, vad mysigt det såg ut!

2009-08-03 @ 15:01:41
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Haha. Fjortisarna där uppe? :p Kan det va i min gamla lägenhet tro? :p

2009-08-11 @ 13:52:19
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!