tisdag

mitt liv . com | 2009-12-29 | 11:34:23 Kommentera här! » 1 st

Igår tvingade jag med mig emma först ut till bergvik för att köpa
guitar hero, sen till stan för att diskutera min bliviande hårfärg med johanna :)
det var jämt  L I T E  folk på stan o bergvik.
Var o hjälpte mamma på ikea att bära fåtölj också, men där gick det lättare än tänkt
att få parkering :)
Sen blev det hem och gjorde en mega snabbis röjning för att få
bort den mest skiten, blev okej, men med alla flyttlådor så går det bara
få det till okej gränsen.

SEN blev det guitar hero för hela slanten!! :D
me like, very very mycket :)
nu berhöver jag inte låna simon, bara när jag tröttnar på mitt iofs ;)

Idag ska jag ut till skruvstad och passa abbe ngr timmar,
tänkte åka kl tolv o hade tänkt duscha innan det, men det blir det inge med...
hade ju värsta ducsh spa planen ;)
(köpte hårinpackning för första gången igår;) )


hej hej hejdå!


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Ville bara önska dig en god fortsättning på det nya året =) kram !

2010-01-02 @ 12:19:04
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!