veronica ♥

mitt liv . com | 2009-12-09 | 21:08:43 Kommentera här! » 0 st

Ibland måste man bara prata av sig mega mega mycket!
Det behövdes idag så jag ringde vera♥ o prata o prata, gött det
behövligt det!!
ämnet var som vanligt: pojkar!
dom säger att dom inte förstår sig på oss men vi förstår oss
verkligen inte på dom heller!


i julklapp önskar jag mig en pojkvän som är normal!
tänker på ngn annan än sig själv, inte slösar bort sitt liv.
r e s p e c t

Rensat igenom lådor på vinden idag, bye bye äckliga ex flickvänner säger jag
bara, äntligen, uuusch! icky beeeaaatches ...

JAJA, inge mer tänka på det, NU är dom äntligen bort typ.
blir god kvällsmat o en bra film som jag vill se, sen natta!

gött att skriva av sig!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!