blindstyre

mitt liv . com | 2009-02-19 | 13:40:38 Kommentera här! » 0 st

Var ju föbi optikern en sväng igår, min syn är ju den värsta som finns ... Fick av någon anledning svagare styrka på linserna förra gången men var där igår och fick starkare igen . och tydligen är mina hornhinnor skadade också, naaajs. Så måste gå utan linser tills fredag då jag ska dit igen ... jag är inte direkt något stort fan över att gå omkring med glasögon, det är klumpigt ... :P

Ledig idag, så har varit soffan / tv / mys / datorn hela morgon för min del men nu måste jag faktiskt lyfta på mig och går till bildoktorn o hämta ett papper som jag jag måste ha ..

Tvätt o bergvik blir det ev sen.
Dans o mela är inbokat ikväll också! :D

najs dag ändå, me like a lot :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!