bror o syster i storstan

mitt liv . com | 2009-02-25 | 17:08:11 Kommentera här! » 0 st

Idag har varit en super duper bra dag !!! :D

Kom upp i tid, för att komma iväg till stan o möta upp brorsan vid frisören :) sedan vandrade vi omkring i stan drygt fyra timmar! :D super gott var det :) Alltid mer eller mindre haft torra killar som inte velat gått på stan ... medan man ser massa andra som går på stan med sina killar o myser ... kul!! neeej .... tur jag har min bror :)
folk tror ju tyvärr att vi är ihop också meeen så är det :P haha! fick höra det på carlings förut, där vi var ca tre-fyra gånger idag :P och! jag är helt sjukt grym på att gissa namn!!! simon provade ngn tröja, cardigan eller vad det heter, och behövde lite hjälp, men ville inte fråga ena killen för han visste inte vad han hette (men kände honom, typ) eller ngn anledning, kommer inte ihåg :P IAF! jag sa, man han ser ut so en johan ... eller pelle. aa men nej det blev inget med det utan det kom fram ngn annan o hjälpte till sen ... Sen var pelle johan framme i kassan när vi skulle betala också, och på vissa kvitton står ju namnet på den som står i kassan ... Klart han hette johan!! :D haha jag är så grym! tummen upp för mig :)

TACK SIMON! :D
du är inte bäst, för det är jag, men du är bra iaf ;)

simon är världens bästa bror! <3
 

detta shoppade dessan:
Klänning, som jag ska få av mamma eller daniel i present.
Halsband o örhängen för tot 50:- fint det ;D





Nu får vi se vad det blir av resten av dagen ...
suck ...


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!