ett försök att sumera helgen :)

mitt liv . com | 2009-02-01 | 16:05:58 Kommentera här! » 3 st

På fredag fick jag äntligen efter typ ett halvår träffa malin o carro igen! :D inge snabba på att hitta på saker iaf, men men bättre sent än aldrig ! lite positivt iaf ;D gick på stan o bare hade de' gött! :)
På kvällen var det tänkt att jag o daniel skulle ut till travbanan på rallygrejset meeeeen daniel tappade så klart suget i sista sekunden, så jag fick försöka ragga ngn annan att gå med vilket var lättare sagt än gjort, slutade med att slänga sig i bilen till systemet för att följa med vera på party som slutade på fjortis arena :D roligt att vara med vera o roligt att se alla fjortisar vara sexiga :D did not go so well for them ! HAHAHA! pinsammaste längsta o drygaste kön också !! fy faan :D ojojoj menmen vi kom ut efter 30 min i kö ungefär :)

Man skulle kunna tro jag var opigg på lördag men nope, pigg o på g att rocka loss på napoli ;P gott att jobba! älskar att jobba, även fast jag klagar ibland så älskar jag det !! :D mee looove it! jobbade o var duktigt, sen fort hem o turboduscha o turbo gör sig i ordning! :D (mycket bättre när vera är med o hjälper mig, kan inte göra mig i ordning själv ju! :D) jag o daniel hade bestämt myspys på alfies igår, riktigt gott faktiskt! :D http://www.alfie.se/index.html förrätt; vitlösbrod SUPER GOTT VAR DET !! varmrätt; kyckling m örter o penne, och daniel tog köttets lustar (fläskfile, oxfile, kyck.file, 3 olika såser o valfri potatis) och så klart efterrätt; bananasplitt :D roliga är att daniel fortfarande inte tror på att jag inte äter banan!!  jag har ju inte ätit banan sen jag var dum o liten o inte visste bättre :P

Sedan gick vi vidare till nöjes där johannes o vera väntade :) bowling blev det !! :D klart jag sög som bara den först men vann första serien över daniel!! jag är så grym! tänkte om jag kunde få tag på pappret med alla resultat ... tror johannes har det ... så ska ni få se!! :D vera fuskade ju o "tränade" kvällen innan ju! ;D blev kvar där hela kvällen o pratade, dansade o hade det trevligt :)

Nu ska vi snart iväg på innebandy, sen till daniel mamma&pappa på mat sen blir det nog bara hem o dega o ha de gottit! :D hörs mer då kanske! hejsisvejs :)






Kommentarer
Skrivet av: emma

tänkte väl att det var du, hur smakade bananaspliten?;)

2009-02-01 @ 21:14:06
Länk: http://gosane.blogg.se/
Skrivet av: Jojjo

Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

2009-02-01 @ 21:59:36
Länk: http://galax.dinstudio.se
Skrivet av: emma

jo da jag jobbade, var jag som gjorde vitlöksbröden+ den äckliga bananaspliten med banan;p +

haha, tycker jag kan du ju göra lite väsen av dig nästa gång;)

2009-02-01 @ 23:18:38
Länk: http://gosane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!