jooora ...

mitt liv . com | 2009-02-04 | 15:31:02 Kommentera här! » 0 st

...nu blev det så att jag fick en trevlig förkylning dom jag trodde :) så är det när man vill ha kul, vara fin och social :) som strösslet på glassen fick jag lite hosta av mamma o abbe också :D sweeeet ;D men värt det!

Sov hemma hos mamma mån-tis, för att passa albin en sväng på måndag kväll o tis förmiddag, men blev inte passa för lillen var sjuk så mamma fick vara hemma från jobbet på tis och så gjorde vi en utflykt till doktorn, stackars plutten hade öroninfektion :( och medicin är inte det bästa det vet och han förstår nog inte riktigt att han behöver ta det för att bli bra .. Det gjorde nog ingen när man var liten .. :)

Kollade på hide and seek igår också, bra men konstig, perfekt film för mig; bra, lite skrämmande, konstig :D



Usch o gött men snart ska man iväg o jobba liten sväng ... Får bli lite tabletter, och massa snyta näsan innan och bara hoppas på det bästa :D

bye bye bye så länge :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!