kan konstatera

mitt liv . com | 2009-02-06 | 00:21:20 Kommentera här! » 0 st

att jag har lika vältränad o har bra kropp som en 89 åring... ungefär, om dom inte har bättre... Leder som lever sitt eget lilla liv, rygg som är klenast i klassen och knän som inte orkar gå i trappor !! heja mig !!!! :D
just nu; vänstra ryggen, aj aj aj! gööööööööööööööööött de ;D

Kommer blir gött för min kropp att bli gammal tror jag :P kan ju försöka att träna och jämt underlätta liiiite iaf, men det är lättare sagt än gjort .. :]



jag har kommit på att jag o daniel är väldigt "2iga" av oss! :D

*bor i andra trappuppgången
*andra våningen
*två olika efternamn på dörren
*vi är två pers
*två katter
*två bilar
*två laptops
*två olika smörpaket
etc ... denna lista kan försätta en bit till om jag hade lust men nneej :P

Väntar just nu på att Navy cis ska börja, men börjar ju inte förrän kl 1 idag !!! :O
skit sent ju ... men, jag bara måååste vara upp o se det :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!