la weekend

mitt liv . com | 2009-02-08 | 22:53:41 Kommentera här! » 0 st

I lördags var det stan med mamma olle o abbe som gällde ! :D rolig han är hehe härliga lilla killen :D
peta på allt o visa allt :) bondlurken ;)
trött blir man tydligen av att gå på stan med syrran också ;)


Hittade snyggaste bilden på oliver !!! :D HAHAHA LOL !


Annars i helgen har det bara varit jobba, fre lör sön :) nu är daniel iväg och
jobbar så jag får härja fritt och ha heeeela sängen för mig själv i natt !! :D gööött !
är the break-up på tvn, påminner liiiiite om mitt o daniels förhållande, faktiskt. Kanske
skulle tvinga honom se den, och ser om han fattar budskapet och
kan läsa lite mellan raderna ;)




ibland älskar jag dig mer än allt och ibland är du det jobbigaste som finns på hela stora jorden :) men ändå ... det är kärlek <3
d hjärta d





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!