ont i ryggen ... :(

mitt liv . com | 2009-02-17 | 15:07:49 Kommentera här! » 0 st

Har haft ont i vänstra ryggen eller skuldran eller vart man ska säga i ca en vecka nu och det går verkligen inte över ...!!! vaknade till i natt o skulle vrida på mig och bara kände hur det värkte o pulserade i ryggen .. daniel satt uppe vid datorn fortfarande och blev riktigt orolig ... Så ont så jag var tvungen att börja gråta :'( Daniel som inte sett mig gråta allt för mycket för utom när det är krig hemma blev ganska orolig tror jag. han fattade nog att jag hade riktigt när jag vände o vred på mig och grinade pga min dumma rygg ... Ringde rådgivningen som tyckte jag skulle ge det en vecka till, har det inte blivit bättre tills dess så blir det doktorn ... då måste daniel eller någon följa med, tycker inte om doktor!!! uuuusch.
jaja, bara hoppas på bättre tider, äta lite tabletter och inte anstränga ryggen alltför mycket :)

Nu blir det snart jobba :)
dumt idag, för idag börjar ju ny säsong av ncis !!!

jaja ciao !

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!