uuuuusch

mitt liv . com | 2009-02-01 | 23:18:50 Kommentera här! » 1 st

tror jag håller på att dra på mig en som där dryyg förkylning, inte jobbig, bara dryg liksom ..  :) jaja, hoppas den inte blir långvarig bara. Känn som om jag inte gör ngt annat än att gå omkring och vara förkyld :P ändå klär jag mig duktigt, till och med göbben tycker det :D menmen!

Nu får det bli lite south park o försöka somna :)
imorgon får det bli hem till mamma en sväng, mysa med det lilla monstret :)

N A T T I   N A T T !


ps Bangbros -  Happy Hour





you know I know you know

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Inte bra att bli sjuk ! Krya på dig gumman ! KRAM

2009-02-02 @ 19:18:57
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!